Klachtenregeling
“Goede zorg voor elke cliënt. Wat gaat goed, wat kan beter!”
Klachtenregeling

We willen jou graag goed begeleiden en ondersteunen zodat je tevreden bent. Als je niet tevreden bent over je verblijf of de zorg van de Zekere Basis, dan willen we dat natuurlijk graag weten. Dan kunnen we samen kijken wat we voor je kunnen doen. Elke vraag of klacht wordt vertrouwelijk behandeld en is voor ons belangrijk om onze dienstverlening te verbeteren.

Als je niet tevreden bent praat er dan eerst over met je persoonlijk of ambulant begeleider, de betrokken groepsbegeleider of de gedragswetenschapper.

Komen jullie niet tot een oplossing dan kan je met de vertrouwenspersoon in gesprek gaan. De vertrouwenspersoon kan je eventueel ook helpen met het invullen van een klachtenformulier. Contactgegevens van de vertrouwenspersoon vind je onder ‘kwaliteit’.

Bent u als naaste van een cliënt niet tevreden, dan gaan wij graag met u in gesprek om uw vraag of probleem op te lossen.

– Klachtenregeling

– Klachtenformulier cliënten

– Klachtenformulier naasten van cliënten

– Formulier intrekken klacht